Designgondolkodás szakértője képzés

Dr. Kollár Iskola coach képzés, top tanácsadó képzések pecsétes logója<--- Vissza a Dr. Kollár Iskola coach képzés, tanácsadó képzések főoldalára

 

DR. KOLLÁR ISKOLA DESIGNGONDOLKODÁS KÉPZÉS PROGRAMJAI

 TOP TANÁCSADÓI KÉPZÉS

Szent István Egyetemen folyó top tanácsadó képzés és menedzsmentprogram

élvonalbeli tanárok, személyi mentoring-programmal támogatott tanulás

 

designgondolkodás képzés Szent István Egyetem és Dr Kollár Iskola

 

Kérjük, szánjon ránk időt, ismerjen meg minket! (>>)

Többszörösen akkreditált, nemzetközi színvonalú képzéseket kínálunk (>>). Számos érdemi és valódi garanciát biztosítunk (>>). Tanáraink nemzetközi akkreditációval, tudományos és igen jelentős gyakorlati tapasztalattal, háttérrel rendelkeznek (>>). Médiamegjelenéseinkről és szakmai publikációinkról is tájékozódhat (>>).

Dr. Kollár Iskola coach képzés, top tanácsadó képzések miben kiválóak? Miben vagyunk legjobbak? (>>)

Dr. Kollár Iskola coach képzés, top tanácsadó képzések szakmai elismerései Szakmai teljesítményünk és elismeréseink (>>)

 

Designgondolkodás képzés a Szent István Egyetemen és a Dr Kollár Iskola szervezésében jarmush képe

Beiratkozás a designgondolkodás képzés programjára (>>)

 

AJÁNDÉKUNK ÖNNEK SZÓL

Születésnapi kedvezményt ajándékozunk Önnek a top tanácsadó, designgondolkodás szakértője képzés mellé

---

10 éves a Magyar Coachszövetség Alapítvány (2008.) és a Dr. Kollár Iskola is, így 2 * 10 = 20 % kedvezményt ajándékozunk Önnek!
 
-20% kedvezmény, ha egyösszegben fizeti be a tandíjat. 
 

Dr. Kollár Iskola coach képzés, tanácsadó képzések, távoktatás, e-learning szülinapi ajándéka

Beiratkozás a designgondolkodás képzés programjára (>>)

 

Frissítettük az oldalt: 2018. július 9-én.
Csaknem 12.000-es rajóngótáborunkba is szeretettel várjuk a Dr. Kollár Iskola Facebook (>>) oldalán! A Twitteren (>>) is olvashat rólunk.
Köszönjük szépen, hogy több, mint 3.000-en kedvelik és osztották meg ezt az oldalunkat: Dr. Kollár Iskola coach képzés, tanácsadó képzés oldalának megosztása a Facebookon.

 

Designgondolkodás képzés, tervezői gondolkodás, design, design thinking

Beiratkozás a designgondolkodás képzés programjára (>>)

 


TUDNIVALÓK A DESIGNGONDOLKODÁS KÉPZÉSEKRŐL

Designgondolkodás szakértője prémiumképzés a Szent István Egyetemen és/vagy a Dr. Kollár Iskolában, személyi mentoring-támogatással

---

 

design, designgondolkodás, design thinking, dr kollár, szent istván egyetem képzései

Beiratkozás a designgondolkodás képzés programjára (>>)

 

 

TOVÁBBI AJÁNLATAINK ÉS PROGRAMJAINK

Távoktatás esetén is szívesen látjuk a designgondolkodás prémiumképzés csoportos képzési alkalmakon!

---

Budapesti csoportos képzések (>>)

Okosfalu és Siófok bentlakásos képzések és táborok (>>)

Okosfalu és Siófok ZK-kúra, fogyasztó- és életmódtábor (>>)

FRANCHISE-ajánlataink: legyen saját iskolája! (>>)

 

Design, designgondolkodás, design thinking, szakértő képzés

Beiratkozás a designgondolkodás képzés programjára (>>)

 

 

"THE RISE OF THE CREATIVE CLASS!"

"A Kreatív Osztály felemelkedéséért!"

---

Egyéni kompetenciákra építő, személyes mentoring programmal támogatott, többszörösen akkreditált képzési témákat ajánlunk Önnek.

Szeretettel várjuk Önt is a designgondolkodás képzéseink (Szent István Egyetem, Dr. Kollár Iskola vagy online, e-learning) valamelyikére!

 

 

Dr. Kollár Iskola designgondolkodás képzés ismertetője

 

2in1: DESIGNGONDOLKODÁS SZAKÉRTŐJE
Modern üzleti tudományok menedzsere, Tervező coach, Designgondolkodás szakértője képzés 
-top tanácsadó képzés-

ONTOLOGICAL DESIGN THINKING LICENCE
A nemzetközi IACM hivatalos üzleti tudományok képzés programja

"DESIGNGONDOLKODÁS" iDesignerCoach Budapest program 

Design-alapú (design, azaz motiváló terv) coaching és tanácsadás
Gondolkodjunk úgy, mint egy professzionális tervező (designer), készítsünk és használjunk könnyedén mesteri terveket az üzleti és a magánéletben egyaránt!

Élvonalbeli tanácsadó és menedzsmentprogram prémium kategóriában: EGYETEMI ÉS MULTINACIONÁLIS KÖRNYEZETBEN BIZONYÍTOTT MESTERTANÁROKKAL.

Designgondolkodás prémiumkategóriás vezető- és top tanácsadó képzés tartalma
4in1: tervezői gondolkodásra épülő top tanácsadó képzés: 
Life design és vezetői designgondolkodás, azaz business design mint eredményorientált tervező gondolkodás.

Megszerezhető képesítés

1. modern tudományok menedzsere: designgondolkodás szakértője (life és business designer)

Kiegészítő kompetenciák és igazolt képesítések

2. life coach (életvezetési tanácsadó)  

3. business coach (üzleti és menedzsmenttanácsadó) 

4. mediátor (professzionális egyezségközvetítő)

Képzési formák
Designgondolkodás prémiumképzés a SZENT ISTVÁN EGYETEMEN

Innovatív képzésünk már a Szent István Egyetemen (egyetemi tanúsítvánnyal). 12 alkalom csoportos képzés és 3 gyakorlatintenzív nap (összesen 150 óra). Egyetemi tanúsítvánnyal együtt. 4in1 képzés és szakma.

Tanfolyam ára
A designgondolkodás képzés ára: 940.000 Ft helyett 2018.07.31-ig 20% bevezető kedvezménnyel: 700.000 Ft/fő + 30.000 Ft vizsgadíj.

Kezdési időpontok
Kezdés: 2018. október 6-tól.

vagy

Designgondolkodás top tanácsadó képzés a DR. KOLLÁR ISKOLÁBAN:
Saját know hownk nálunk is hozzáférhető csoportos képzésben vagy távoktatásban.
240 órás csoportos képzés vagy távoktatás esetén 24 alkalom egyéni mentoring konzultáció. Angol-magyar nyelvű tanúsítvány. A nemzetközi coach- és humántanácsadói szövetség, az IACM közös tanúsítványával. Akkreditált képzési program. 

Tanfolyam ára
A designgondolkodás képzés ára: 635.000 Ft/fő - 20% kedvezmény= 508.000 Ft/fő

 

Dr. Kollár Iskola franchise ikonjaLegyen Önnek is saját Iskolája! Franchise-ajánlatunk (>>)
Dr. Kollár Iskola coach képzés, top tanácsadó képzések naptárTelefonos érdeklődés: 06 70 631 33 11 és 06 70 432 44 49
Dr. Kollár Iskola coach képzés, top tanácsadó képzések naptár Képzési naptár (>>)
Dr. Kollár Iskola coach képzés, top tanácsadó képzések távoktatás ikonja Távoktatás személyi mentorral (>>)
Dr. Kollár Iskola coach képzés, top tanácsadó képzések képzési tippjeAjánljuk a Designkommunikációs tanácsadó (személytervezés és testbeszéd) képzést jelentős kedvezménnyel! (>>)

 

designgondolkodás képzés új

Beiratkozás a designgondolkodás képzés programjára (>>)

 

 

RÉSZLETES INFORMÁCIÓK

Modern tudományok menedzsere, designgondolkodás szakértője  csoportosan vagy távoktatásban, Szent István Egyetemen és/vagy a Dr. Kollár Iskolában

---

TERVEZŐ COACH, TERV-ALAPÚ GONDOLKODÁS, DESIGNGONDOLKODÁS SZAKÉRTŐJE (design= terv)

TOP TANÁCSADÓ KÉPZÉS

Magyarosrszág legnépszerűbb prémium képzése

 

A LEGINNOVATÍVABB TANÁCSADÓI ÉS VEZETŐI TECHNIKA A XXI. SZÁZADBAN: designgondolkodás szakértője prémium kategóriás vezető- és tanácsadó képzés

Design-alapú (design, azaz terv) tervezés, vezetés, coaching és tanácsadás

Gondolkodjunk úgy, mint egy professzionális tervező (designer), készítsünk és használjunk könnyedén mesteri terveket az üzleti és a magánéletben egyaránt!

Kétféle képzési formát építettünk és kínálunk fel:

A designgondolkodás képzési program a Dr. Kollár Iskola know-how-ja. A Szent István Egyetemen kisebb óraszámban, ám a téma szakavatott mester tanáraitól, a tudományos élet legkiválóbbjaitól és a multinacionális környezetben edzett vezetőktől lehet elsajátítani a designgondolkods minden részletét. Az oktatási projektet egyetemi tanúsítvány zárja. Az egyetemi tanúsítványt a Dr. Kollár Iskola szakmaspecifikus oklevele egészíti ki.

A Dr. Kollár Iskolában kisebb tempóban, több órában, több gyakorlattal, személyes mentoring programmal, esetleg távoktatásban lehet megtanulni ugyanezt. Itt mindenki választ talál az általa művelt területeken felmerült speciális kérdéseire is. Olyan dolgozatot készítünk, amivel bátran bemutatkozhat a megbízóinál vagy felhasználhatja az üzleti és karriertervezése során.

 

1. DESIGNGONDOLKODÁS A SZENT ISTVÁN EGYETEMEN

Innovatív képzésünk már a SZENT ISTVÁN EGYETEMEN (egyetemi tanúsítvánnyal) 2018-tól elérhető!

 

Komplex képzés: Csoportos órák, csoportos gyakorlatok, élvonalbeli oktatók, a szakma kiválóságai. Letölthető tananyagok, jegyzetek, irodalom, esettanulmányok, bemutatók, videós segédanyagok. Személyre szabott mentoring támogatás.

 

A designgondolkodás képzés ára: 940.000 Ft helyett 20% bevezető kedvezménnyel: 700.000 Ft/fő + 30.000 Ft vizsgadíj. 12 alkalom csoportos képzés és 3 gyakorlatintenzív nap (összesen 150 óra). Egyetemi tanúsítvánnyal együtt. Részletes információ: Egyetem honlapján (>>)

 

Kezdés: 2018. október 6-tól.

 

vagy:

 

2. DESIGNGONDOLKODÁS A DR. KOLLÁR ISKOLÁBAN

Saját know hownk nálunk is hozzáférhető távoktatásban és csoportos képzésben, folyamatos jelentkezéssel.

 

A designgondolkodás képzés ára: 635.000 Ft/fő (240 órás csoportos képzés vagy 18-24 alkalom egyéni mentoring konzultáció távoktatásban). Angol-magyar nyelvű tanúsítvány. A nemzetközi coach- és humántanácsadói szövetség, az IACM közös tanúsítványával. Akkreditált képzési program. Akció keretében 20% képzési kedvezmény: 508.000 Ft/fő!

Kezdés: 
Képzési naptár (>>) Távoktatásban is elérhető.

Beiratkozás a designgondolkodás képzés programjára (>>)

 

 

DESIGNGONDOLKODÁS KÉPZÉS TARTALMA

---

Designgondolkodás prémiumkategóriás vezető- és tanácsadó képzés 4in1: tervezői gondolkodásra épülő top tanácsadó képzés: 
Life design és vezetői designgondolkodás, azaz business design mint eredményorientált tervező gondolkodás.

Megszerezhető képesítés
modern tudományok menedzsere: designgondolkodás szakértője (life és business designer)

Kiegészítő kompetenciák és igazolt képesítések

  1. life coach (életvezetési tanácsadó)  
  2. business coach (üzleti és menedzsmenttanácsadó) 
  3. mediátor (professzionális egyezségközvetítő)

Beiratkozás a designgondolkodás képzés programjára (>>)

 

 

DESIGNGONDOLKODÁS KÉPZÉS: MIÉRT 4 IN 1?

Miért kell az összes témát megtanulnia egy top tanácsadónak függetlenül attól, hogy üzleti tanácsadó vagy éppen magánéleti tanácsadó szeretne lenni vagy sokkal inkább sikeres munkavállaló és kiváló vezető, valódi tartalommal, versenyelőnyt jelentő kompetenciákkal rendelkező leader?

---

Miért ne tanuljam külön csak a life (személyes környezet) vagy csak a business (üzleti környezet) modult a designgondolkodás logikája, módszertana és gyakorlata mellett?

 

Mert a professzionális tanácsadás egy jóléti szolgáltatás. Azok tudják igénybe venni, akik működnek, prosperálnak, vagyis dolgoznak. Ezek az ügyfelek ráadásul a legkülönfélébb munkakörnyezetekből érkeznek. A hozott problémáktól függetlenül elvárják, hogy a tanácsadó értse és megértse a XXI. század kihívásait, a munkakörnyezet logikáját éppen úgy, mint ahogyan a mindennapok szervezésének valamennyi nehézségét.

 

A munkahelyi elakadások előbb vagy utóbb a személyes életvezetésben is gondot okoznak és fordítva: a munkahelyi problémák a magánéletben is éreztetik a hatásukat. Olyan tanácsadóra van szükség, aki hatékonyan képes beavatkozni és komplex választ adni valamennyi kérdésre.

 

A vezetők az üzleti és krrierdöntéseik során rendre újabb kihívás elé kerülnek: meg kell bírkózniuk a környezetükben jelentkező kisebb-nagyobb személyes válságokkal is, így jó szolgálatot tesz majd az itt szerzett tanácsadói tudás (terv-alapú coaching, mediáció) is. A modern leader egy kiválóan felszerelt intellektuális kommandós. Vezető mint tanácsadó.

Beiratkozás a designgondolkodás képzés programjára (>>)

 

 

MIÉRT SIKERESEBB EGY VEZETŐ ÉS TANÁCSADÓ, HA DESIGNGONDOLKODÁST TANUL A TÖBBI VEZETŐHÖZ ÉS TANÁCSADÓHOZ, VALAMINT KÉPZÉSI FORMÁHOZ KÉPEST?

---

A tanácsadói (pl. coaching) irányzatok és menedzsmenttechnikák közül azok a sikeresebbek, produktívabbak, amelyek ráébresztik ügyfeleiket és környezetüket arra, hogy megoldásokat ne az úgynevezett problématérben (a problémák között, a problémák kapcsán), hanem a megoldástérben (lehetőségek terében) keressék.

 

Viszont a legkitűnőbb döntési módszer sem segít akkor, ha nincsenek jó választási lehetőségek.

 

A megoldásközpontú gondolkodás bizonyosan zsákutcához vezet, ha például a problémamegoldó számára adott környezetben nem érhetők el azok a megoldások, amelyek valóban megszüntetnék a problémákat.

 

Gyakran adódik olyan helyzet is, amikor egy jól bevált terv, vagy eszköz nem működik, akkor új tervre vagy eszközre van szükség.

 

Ha pedig egy olyan új szituációba kerültünk, amelyben nincsenek jól működő terveink, eszközeink, ebben az esetben fel kell vennünk az ú.n. "design attitűdöt" (tervezői állapot), professzionális tervezőként kell gondolkodnunk és helytállnunk.

 

A tervezői gondolkodásra alapozó vezetés és tanácsadás (designgondolkodás) nem is problémákról, hanem működési zavarokról beszél.

 

A tevezői szemléletű vezető és tanácsadó (coach vagy mediátor) működési zavar esetén a hagyományos megoldástéren túllépve a jóval bővebb Tervezői Térben kutat új, a megoldástérben nem található, a felhasználó számára egyszerre vonzó (loveliest) és működőképes (likeliest) tervek (design) után.

 

A tevezői gondolkodásra épülő vezetés és tanácsadás (designgondolkodás és coaching) egyedisége az új tervek felfedezésenek módszertanában rejlik.

Beiratkozás a designgondolkodás képzés programjára (>>)

 

 

MIKOR VAN SZÜKSÉG DESIGNGONDOLKODÁSRA?

---

-Kizárólag PhD Dr. Kollár Józsefre hivatkozással lehet idézni. Tilos átalakítani, értelmezését és parafrázisát adni még akkor is, ha a forrásmegjelölés megtörtént.-

 

Ha a probléma okát keresve nem jutunk tovább. (A hibakeresés önmagában jó dolog.)

 

Ha a problémában dagonyázunk ahelyett, hogy a megoldás irányába mozdulnánk. (Mindössze odáig jutunk a gondolkodásban, hogy mit nem szeretnénk, de lövésünk sincs arról, hogy "mit igen?".)

 

Ha a problémát nem sikerült jól meghatározni. (Mi itt a probléma?)

 

Ha a tévesen meghatározott problémához rossz megoldásokat illesztünk. (Álmegoldások, placebók vagy üres körök.)

 

Ha a problémának objektíven nem létezik megoldása. (Nincs megoldás a halál ellen.)

 

Ha a problémamegoldás érdekében már minden korábban ismert megoldást kipróbáltunk (azokat is, amik elsőre nem feltétlenül jutottak eszünkbe, sőt, a környezetünkben másoknak sem).

 

Ha egyszerűen nem is voltak ismert megoldások.

 

Ha voltak ismert megoldások, amik azonban jelenleg már nem állnak rendelkezésünkre.

 

Ha megszokásokká merevedett megoldásaink az új tervek felfedezésének gátjaivá válnak.

 

Ha a megoldás nem jelent valódi kitörési lehetőséget. Fennáll annak a valószínűsége, hogy előbb vagy utóbb újra szembe kell néznünk a problémával. (Ha egy eszköz nem működik.)

 

Ha a problémák megoldásával szinte azonnal egy új problémával kell megbírkóznunk.

 

Ha a rendelkezésre álló megoldások ugyan jónak és hasznosnak tűnnek, de nem motiválnak minket és az érintetteket.

 

Ha valaha motiváltak, de mára megkoptak.

 

Ha a megoldások izgalmasak és vonzóak, de nem elég megbízhatóak (kockázatosak vagy egészen kis hatékonyságúak).

 

Ha a megoldás megtalálása után is úgy érezzük, hogy kényszerpályán mozgunk, nem elégít ki egyetlen válasz, alternatívákat szeretnénk, valódi választási lehetőségeket igénylünk.

 

Egyszóval, ha:

 

OBJEKTÍVEN VAGY SZUBJEKTÍVEN NINCS MEGOLDÁS

 

HA VAN MEGOLDÁS, DE NINCS HOZZÁ ELVEZETŐ TERV

 

HA VAN TERV, DE NEM VONZÓ (nem elég loveliest)

 

HA VAN TERV, DE NEM ELÉG HASZNOS VAGY TÚLZOTTAN KOCKÁZATOS (túlzottan loveliest, ugyanakkor alig likeliest)

 

HA VAN TERV, DE NEM JELENT ELÉG JÓ MEGOLDÁST (nem likeliest)

 

Azaz szinte mindig!

 

Jöjjön velünk, legyünk legalább egy lépéssel mások előtt!

 

Beiratkozás a designgondolkodás képzés programjára (>>)

 

 

MI A DESIGNGONDOLKODÁS?

---

Design mint tervezés, a designgondolkodás mint eredményorientált tervezői gondolkodás

 

Míg a természetudós a természeti világot, a bölcsész az "embert" tanulmányozza, addig a designer mesterséges entitások (jövőbeli eszközök, szolgáltatások, életformák) létrehozásával foglalkozik. Eszközei a modellkészítés, formatervezési minta, szintézis. Célja: használható, leleményes, humáncentrikus (empatikus) megoldások keresése.

 

Napjainkban a designról szóló tágabb szakirodalomban nem csupán grafikai és ipari formatervezésről beszélnek, hanem szolgáltatások, rendszerek, gondolatok és szimbólumok tervezéséről is. Ilyen értelemben a designgondolkodás képessége ma már nemcsak a designerek kiváltsága.

 

A designgondolkodás integrálásának célja a designgondolkodó vezető és tanácsadó számára nem más, mint a lehető legjobb (loveliest) produktum (termék vagy szolgáltatás, életvezetési és üzleti döntések) megtervezése, illetve egyes, már meglévők kiváló menedzselése.

Beiratkozás a designgondolkodás képzés programjára (>>)

 

 

A DESIGNGONDOLKODÁS KÉPZÉS CÉLJA

---

A designgondolkodás mára túllépett a designerek (építészek, formatervezők) tevékenységén és multidiszciplinárissá (több tudományt, szakterületet magába foglalóvá) vált, egyben minden sikeres vezető és tanácsadó munkájának részévé tehető.

 

A designgondolkodás képzés során megtanulunk professzionális tervezőként gondolkodni és ezt a gondolkodásmódot mindennapi rutinunkká alakítani.

 

Elsajátítjuk designeri szemléletet (életlátást, problémákhoz való viszonyulást) és azokat a kompetenciákat (készségeket, képességeket), amelyek a tervezői gondolkodáshoz szükségesek.

 

Megértjük, miért nem elegendő a hagyományos problémacentrikus és megoldásközpontú gondolkodás és ezzel szemben hogyan viszonyul a legkülönfélébb kérdésekhez egy sikeres designer (tervező).

 

Világossá válik, miért nem elég jók a hasznos tervek, mi a különbség a bevált (triviális, mások számára már ismert) és a designok (motiváló tervek) között.

 

Megtanuljuk a rendelkezésre álló, már bizonyított (nemcsak a szembeötlő vagy hasznosnak tűnő) terveket azonosítani, leválogatni és a magánéletben vagy az üzleti döntések során célba fogni.

 

Megértjük, mikor és hogyan kell új terveket készíteni vagy újratervezni.

Beiratkozás a designgondolkodás képzés programjára (>>)

 

 

KIK A DESIGNGONDOLKODÓ SZAKEMBEREK: VEZETŐK ÉS TANÁCSADÓK?

---

Ebben az összefüggésben a designerek, illetve a designerként gondolkodni tudó vezetők és tanácsadók (coachok, szakértők, szupervízorok, mentorok) tervkészítő, tervterjesztő és a tervezést integráló "neonomádok".

 

A designgondolkodók fő célja, hogy növeljék arra vonatkozó tervezői és vezetői kompetenciáikat, hogy miként lehet átkelni a természetes határokon (az átvitt értelemben vett folyókon mint akadályokon), megtalálni a "gázlókat", valamint lerombolni és poszturbánus módon újratervezni az elavult szervezeti struktúrákat, termékeket, szolgáltatásokat, akár egyes folyamatokat, és életformákat.

 

Napjainkban a menedzsmenttel foglalkozó szakemberek nagy figyelmet szentelnek a designgondolkodásnak. A sikeres 21. századi vállalatok és vezetőik a designerekhez hasonlóan a kulturális változások interpretátoraiként (értelmezőiként, sőt aktív alakítóiként) azonosítják önmagukat, és nem csupán egyszerűen fogyasztói javak és szolgáltatások előállítóiként.

 

A designszemlélet a piacgazdaság új kontextusában ölt testet, melynek két sajátos vonása a hierarchiák hálózatokká "szelidülése", valamint a bürokrácia teammunkává "vadulása". A designgondolkodás adekvát (alkalmas) válasz arra a merőben új módra, ahogy a kapitalizmus a hatvanas években (a hippi mozgalomban, ellenkultúrában) kiteljesedő támadásokat integrálja, és piedesztára emeli a kreatív munkavégzést, az autonóm döntésekre épülő termelést, az önmeghaladás vágyát.

 

A designdolkodás különféle szakmákba és szakmai kompetenciákba integrálható. Kiemelt területek: tanácsadás (coaching), stratégia és innováció, szervezeti leadership, globális business, leadership és management, emberi tényezők és technológia, stb.

Beiratkozás a designgondolkodás képzés programjára (>>)

 

 

DESIGNGONDOLKODÁS KÉPZÉS ELŐNYEI

TOP TANÁCSADÓ KÉPZÉS ÉS PRÉMIUMSZOLGÁLTATÁS

---

Vezetőként és tanácsadóként gondolkodjunk úgy, mint egy sikeres designer!

 

A DESIGNGONDOLKODÁS (design mint tervezés, eredményorientált tervező gondolkodás) egy új, XXI. századi gondolkodásmód és szakma.

 

Kifejezetten eredményorientált, az úgynevezett wicked problems (megoldhatatlan problámák) kezelésre alkalmas eszközöket ad a vezetők és a tanácsadók kezébe.

 

XXI. századi tervezői gondolkodás elsajátítása növeli a teammunka, a projekttervezés, a stratégiai gondolkodás, valamint a jövőtervezés képességét.

 

Segít abban, hogy 100%-ig neonomád urbándesignerekké, azaz posztmodern vállalatot irányító, designszemléletű leaderekké váljanak az itt végzett hallgatók.

 

A képzés nagy előnye, hogy tartalmazza a design-alapú coach képzés (életvezetési tanácsadó és a vezető mint coach) modulját is, ilyen értelemben kétféle képzettség, kompetenciakészlet is megszerezhető.

 

A designdolkodást különféle szakmába és szakmai területbe integrálható. Például: Tanácsadás (coaching), Stratégia és innováció, Szervezeti leadership, Globális business, Leadership és management, Emberi tényezők és technológia stb.

Beiratkozás a designgondolkodás képzés programjára (>>)

 

 

KINEK AJÁNLJUK A DESIGNGONDOLKODÁS KÉPZÉS PROGRAMJÁT (design mint tervezés, eredményorientált tervező gondolkodás)

---

Célcsoportunk

Államigazgatásban foglalkoztatottak, humándiplomások, profitszféra felsővezetői, illetve tanácsadói, non-profit és a civil szervezetek vezetői és tanácsadói, a média területén dolgozók, kommunikációs szakemberek, life coachok (életvezetési tanácsadók), business coachok (üzleti és menedzsmenttanácsadók), önismereti szakemberek és trénerek.

 

Pedagógusoknak, pszichológusoknak, munkapszichológusoknak, felső- és középvezetőknek, jogászoknak, közgazdászoknak, projektmenedzsereknek, coachoknak, üzleti tanácsadóknak, trénereknek... mindazoknak, akik a munkájuk során hasznosítani kívánják az életjavítási, szervezeti kultúra fejlesztési eljárásokat és modelleket, valamint azoknak is, akik új szakmát szeretnénk választani, azaz tréneri és a tanácsadói munkát hivatásszerűen, igen magas szinten akarják művelni.

 

Mindenkinek ajánljuk, akiket érdekel a legkülönbözőbb szerveződésekben (magánszemélyek, családok, cégek, nagyobb szervezeti egységek) jelentkező elakadások, szervezetfejlesztési lehetőségek professzionális megoldási módja, vezetői mesterfogások, vezetői kompetenciák határait feszegető gondolkodásforma, illetve ezek speciális irányai, mint pl. a designgondolkodás-alapú coaching.

 

DESIGNGONDOLKODÁS (design mint tervezés, eredményorientált tervező gondolkodás) keretében célunk olyan szakemberek képzése, akik átlátják az információs társadalom struktúráját és működését, képesek a logikatudomány és a döntésmenedzsment-elmélet elsajátítása révén tanácsot nyújtani, sőt akár meg is oldani a felsővezetés szintjén felmerülő problémákat éppúgy, mint az egyéni krízishelyzeteket.

 

Az oktatás során elsajátított tudás alkalmassá teszi a hallgatókat arra, hogy a szerveződések, társadalmi rendszerek minden szintjén hatékonyan avatkozzanak be.

 

Elsődlegesen azoknak javasoljuk az oktatásnak ezt a formáját, akik hatékonyan szeretnék a rájuk bízott személyeket, munkavállalókat, munkacsoportokat segíteni, irányítani, olyan képességek birtokába akarnak jutni, melyek lehetővé teszik számukra a tudatos karriertervezést és a mindennapok menedzselését.

Beiratkozás a designgondolkodás képzés programjára (>>)

 

 

DESIGNGONDOLKODÁS KÉPZÉS EREDMÉNYE

design mint tervezés, eredményorientált tervező gondolkodás

---

Amennyiben Ön a képzést a SZENT ISTVÁN EGYETEM-en teljesíti, úgy az egyetem által kiállított tanúsítvánnyal igazolhatja a megszereztt tudását.

 

A többszörösen akkreditált (mai megfelelője: engedélyezési eljáráson helytálló) képzés kimenete, a nemzetközi humántanácsadói szövetség, az IACM-mel közös, angol-magyar tanúsítványon szereplő megnevezés:

 

MODERN TUDOMÁNYOK MENEDZSERE, DESIGNGONDOLKODÁS SZAKÉRTŐJE

+

Szakmaspecifikus kompetenciák:

Life coach Személyi és életvezetési tanácsadó

Business coach (üzleti és menedzsmenttanácsadó)

Mediátor (professzionális konfliktuskezelő)

A képzés eredményeként az alábbi kompetenciákat szerzi meg és ezeket igazoljuk az angol-magyar nyelvű, egyetemi tanúsítványon:

 

A tanúsítványt aláírják:

 

A SZENT ISTVÁN EGYETEM vezetői mellett

 

PhD Dr. Kollár József, a Dr. Kollár Iskola igazgatója, a Magyar Coachszövestég KA szakmai vezetője, a 27 országot tömörítő tanácsadói szövetség, az IACM elnöke, a Magyar Design Szövetség alapító tagja

 

Dr. Kollárné Déri Kriszti, nemzetközileg (ICF, IACM) akkreditált tanácsadó, a Magyar Coachszövetség KA kuratóriumi elnöke, a nemzetközi tanácsadói szövetség, az IACM elnökségi tagja

Beiratkozás a designgondolkodás képzés programjára (>>)

 

 

DESIGNGONDOLKODÁS (design mint tervezés) ÓRAREND, TANTÁRGYAK

A modulok

  1. : design thinking logikája és gyakorlata (praxis)
  2. : life design thinking
  3. : business design thinking

Tárgyak

Designgondolkodás alapjai és összefüggései más tudományterületekkel és menedzserpraxissal (előadás)

Designgondolkodás (Design Thinking) (szeminárium)

Designgondolkodás gyakorlata (esetelemzések és direkt kompetenciafejlesztés) (gyakorlat)

Designkommunikáció (szeminárium)

Designkommunikáció (gyakorlat)

Posztmodern vállalat/ szervezet és szerveződések (előadás)

Újmédia (gyakorlat)

Önismeret (pszichológiai megközelítés kontra designeri attitűd)

Abdukció, azaz a felfedezés logikája és gyakorlata

Tudástermelés, hálózati tanulás logikája és alkalmazása (szeminárium)

Tudástermelés, hálózati tanulás logikája és alkalmazása (gyakorlat)

Designgondolkodás-alapú, cselekvésorientált konfliktusmenedzsment (szeminárium)

Designgondolkodás-alapú, cselekvésorientált konfliktusmenedzsment (gyakorlat)

Designgondolkodás-alapú, cselekvésorientált coaching (szeminárium)

Designgondolkodás-alapú, cselekvésorientált coaching (gyakorlat)

Sajátélményű designgondolkodás (az iskola szervezésében megvalósuló gyakorlat life és business területen egyaránt)

Beiratkozás a designgondolkodás képzés programjára (>>)

 

 

DESIGNGONDOLKODÁS (design mint tervezés) TANÁRAI, OKTATÓI

---

Dr. Kollár Iskolában

PhD Dr. Kollár József, egyetemi oktató, design-oktatási klaszter vezetője

Csalló-Lőcsei Henriett, közgazdász, coach-mentor

Dr. Kollárné Déri Kriszti, mérnök-szakközgazdász, nemzetközi fokozatú tanácsadó

PhD Dr. Kurucz Attila, folyamat- és teljesítménymenedzsment tanácsadó nagyvállalati gyakorlattal, egyetemi oktató

Szent István Egyetemen

Dr. Kollár József PhD (elmefilozófus), a Dr. Kollár Iskola szakmai vezetője, 29 ország tanácsadóit összefogó, nemzetközi tanácsadói szövetség, az IACM elnöke. Élt és kutatott a skóciai Edinburghban. Magyarországon 3 egyetem oktatójaként tevékenykedett az elmúlt 15 évben. Számos szakmai publikációja született a témában.

Előadásainak témája: Design azaz tervezői gondolkodás elmélete és gyakorlata

 

Dr. Fehér Katalin PhD (újmédia-kutató) a Budapesti Gazdasági Egyetem Kutatóközpont tudományos főmunkatársa a Digital Identity Agency kutatási és fejlesztési vezetője, a Masaryk Egyetem (CZ)  vendégoktatója. Kiemelt kutatási területei: digitalizációs és új média trendek, a hálózatkutatás és a közösségi média. Számos nemzetközi és magyar publikációja jelent meg (pl. Digitalizáció és új média, Issues and Consultation Platform in Contemporary Smart or ANI Environments. Fourteenth International Conference on Technology, Knowledge, Society. New York, St. John's University, Paper 6.)

Előadásának témája: Milyen stratégiák mentén épül fel a digitális identitás?: Második feltáró kutatási szakasz: vállalatvezetők és döntéshozók 

 

Dr. Jakab Zoltán PhD (pszichológus) az ELTE BGGY Karán tanít, valamint oktató a Budapesti Műszaki Egyetem Pszichológia Doktori iskolájában. Fő kutatási területe beszédészlelés, tudatelmélet. Számos tudományterületen jelentek meg mind magyar, mind nemzetközi publikációi (pl. Jelentés, Mindreading, Privileged Access and Understanding Narratives, In: Szerk.: Finlayson M A, Szerk.: Meister, J. C, Szerk.: Bruneau, E. G. 5th Workshop on Computational Models of Narrative.: OpenAccess Series in Informatics. Schloss Dagstuhl: Schloss Dagstuhl Leibniz-Zentrum für Informatik, 2014. p. 88.)

Előadásának témája: Elmeolvasás

 

Prof. Dr. Mérő László (matematikus, pszichológus) az ELTE és  a Babes-Bólyai Tudományegyetem professzora. Számos sikerkönyv (pl. Észjárások, Mindenki másként egyforma, Az érzelmek logikája) és tudományos cikk (pl. Heuristic search with modifiable estimate, Artifical Intelligence 23, pp. 13-27.) szerzője, aki sokat tett a tudományos eredmények népszerűsítéséért is.

Előadásának témája: A humán tőke gazdaságtana

 

Dr. Ropolyi László PhD (Internet- és kommunikációfilozófia) az ELTE Tudománytörténet és Tudományfilozófia Tanszékén, Szociológia Intézetében, és a Pécsi Tudományegyetem Társadalmi Kommunikáció Doktori Iskolájában tanít. Kutatási témája egyebek mellett: Internetfilozófia, Kognitív tudomány, Kommunikációfilozófia. Számos tudományterületen jelentek meg mind magyar, mind nemzetközi publikációi (pl. Az internet természete, Virtuality and Reality—Toward a Representation Ontology, PHILOSOPHIES 1: (1) pp. 40-54.

Előadásának témája: Az internet filozófiája

 

Prof. Dr. Síklaki István (szociálpszichológus) számos egyetemen tanít, az ELTE Társadalomtudományi Kar Szociálpszichológia Tanszékének tanszékvezetője, a Budapesti Corvinus Egyetem  Magatartástudományi és Kommunikációs Intézetének vezetője. Számtalan nemzetközi és magyar publikációja jelent meg különféle témákban (pl. Előítélet és tolerancia, Images of Politics...European Journal of Social Psychology 25: 5 pp. 481-496).

Előadásának témája: A racionális gondolkodás kreatív destrukciója

 

Dr. Stocker Miklós György PhD (közgazdász) a Budapesti Corvinus Egyetem Gazdálkodástudományi Kar, Üzleti Gazdaságtan Tanszék egyetemi adjunktusa, a Pécsi Egyetem Egészségtudományi Doktori Iskolájának oktatója. Kutatási területe: Vállalati stratégia, üzleti stratégia, nemzetközi stratégia, sport. Számos nemzetközi és magyar publikációja jelent meg (pl. The determination of economic and public health benefits achievable by increasing 
regular physical exercise, APSTRACT - APPLIED STUDIES IN AGRIBUSINESS AND COMMERCE 8: (1) pp. 5-14. Dematerializálódás szerepe az értékteremtésben, VEZETÉSTUDOMÁNY XIV.: (12) pp. 44-53.

Az előadás témája:  Tudásintenzív vállalatok

 

Prof. Dr. Szécsi Gábor (filozófus) a Pécsi Tudományegyetem Kultúratudományi, Pedagógusképző és Vidékfejlesztési Kar Kultúra- Könyvtár- és Társadalomtudományi Intézet, Kultúratudományi Tanszék tanszékvezetője, a Magyar Tudományos Akadémia Filozófiai Kutatóintézetének osztályvezetője, tudományos főmunkatárs, a Kecskeméti Főiskola főiskolai tanára. Kutatási témája egyebek mellett a kommunikációs technikák története. Számos nemzetközi és magyar publikációja jelent meg (pl. Média és társadalom az információ korában, Social and Linguistic Convergences in the Information Age, Canadian Journal of Communication 38: (4) pp. 639-648.)

Előadásának témája: Egyén és közösség a hálozatosság korában, Nyelvhasználat és kreativitás az információs korban

 

Prof. Dr. Zoltayné Dr. Paprika Zita (gazdálkodás- és szervezéstudományok) a Budapesti Corvinus Egyetem Döntéselmélet Tanszék vezetője, a Gazdaságtudományi Kar dékánja, a California State University tiszteletbeli tagja. Számos nemzetközi és magyar publikációja jelent meg elősorban a döntéselmélet tárgykörében (Pl. Döntéselmélet, Managerial decesion..., Competitiveness Review 18.: (1/2). Pp. 154-167.)

Előadásának témája: Menedzseri döntéshozatal és versenyképesség

 

és további 12 meghívott előadó, vezető (Magyar Posta, Tesco, Telekomm, IKEA, stb.)

Beiratkozás a designgondolkodás képzés programjára (>>)

 

 

CSOPORTINDÍTÁS: DESIGNGONDOLKODÁS (design mint tervezés) OKTATÁS NAPJAI, IDŐTARTAMA

---

A képzés teljesítése két helyen lehetséges: a Szent István Egyetemen (egyetemi tanúsítvánnyal) vagy Dr. Kollár Iskolában (akkreditált képzés, nemzetközi humántanácsadói tanúsítvánnyal).

 

SZENT ISTVÁN EGYETEMEN 150 óra, 15 alkalom: 2018. október 6-tól 

KOLLÁR ISKOLÁBAN 24 alkalom a meghírdetett időpontokban.

KEZDÉSI IDŐPONTOK a Dr. Kollár Iskolában:
Képzési naptár (>>)

A designgondolkodás képzés távoktatásban is elérhető.

 

Képzési napok: minden hónap első 3 szombatján 10-18 óráig (1 oktatási nap 10 tanítási órát jelent).

Beiratkozás a designgondolkodás képzés programjára (>>)

 

 

DESIGNGONDOLKODÁS (design mint tervezés) képzés TANFOLYAM HELYE

---

A designgondolkodás képzés teljesítése két helyen lehetséges: a Szent István Egyetemen (egyetemi tanúsítvánnyal) vagy Dr. Kollár Iskolában (akkreditált képzés, nemzetközi humántanácsadói tanúsítvánnyal).

 

SZENT ISTVÁN EGYETEMEN

és/vagy

KOLLÁR ISKOLÁBAN

 

Life és Business Design Intézet, Dr. Kollár Coaching Iskolája

Budapest-Belváros, Váci utca, a Szent Mihály templommal szemben (kapu: 1056 Budapest, Nyáry Pál u. 4., 2. emelet).

A designgondolkodás képzés távoktatásban is elérhető.

Beiratkozás a designgondolkodás képzés programjára (>>)

 

 

DESIGNGONDOLKODÁS (design mint tervezés) képzés DÍJA

---

A designgondolkodás képzés teljesítése két helyen lehetséges: a Szent István Egyetemen (egyetemi tanúsítvánnyal) vagy Dr. Kollár Iskolában (akkreditált képzés, nemzetközi humántanácsadói tanúsítvánnyal).

 

SZENT ISTVÁN EGYETEMEN

A designgondolkodás képzés ára: 940.000 Ft helyett 2018.04.30-ig 20% bevezető kedvezménnyel 700.000 Ft/fő + 30.000 Ft vizsgadíj. 12 alkalom csoportos képzés és 3 gyakorlatintenzív nap (összesen 150 óra). Egyetemi tanúsítvánnyal együtt. Részletes információ és jelentkezés az Egyetem honlapján (>>).

KOLLÁR ISKOLÁBAN

A designgondolkodás képzés ára: 635.000 Ft/fő (240 órás csoportos képzés vagy 18-24 alkalom egyéni mentoring konzultáció távoktatásban). Angol-magyar nyelvű tanúsítvány. A nemzetközi coach- és humántanácsadói szövetség, az IACM közös tanúsítványával. Akkreditált képzési program. Akció keretében 20% képzési kedvezmény= 508.000 Ft/fő! Részletfizetés lehetséges (regisztrációkor 150.000 Ft, majd további 3 részletben)

 

A designgondolkodás képzés tartalmazza: az online tananyagot, a tankönyvet, segédanyagokat, az oktatási napokat, a gyakorlati képzést.

Beiratkozás a designgondolkodás képzés programjára (>>)

 

 

DESIGNGONDOLKODÁS (design mint tervezés) képzés jelentkezési FELTÉTEL, ÉRDEKLŐDÉS, JELENTKEZÉS

---

Feltétel: BA/MA szintű főiskolai vagy egyetemi diploma, folyamatban lévő felsőoktatási képzés is lehetséges

Felsőfokú képzettség hiányában egyéni elbírálással is felveszünk hallgatókat az iskola igazgatójának egyedi engedélyével.

Jelentkezés, regisztráció a designgondolkodás prémiumkategóriás képzésre: ONLINE JELENTKEZÉS (>>)

Amennyiben a designgondolkodás tanulmányokat az egyetemen kívánja teljesíteni, úgy a jelentkezését továbbítjuk az egyetem felé és intézzük a regisztrációját. Jelentkezni a Szent István Egyetem oldalán keresztül is lehetséges közvetlenül.

 

Jelentkezést egy automata e-mailben és ezt követően egy részletes visszaigazolás formájában erősítjük meg.

 

Érdeklődés, tájékozódás: Dr. Kollárné Déri Kriszti, +36 70 6313311, és +36 70 432 44 49 kriszti.deri@drkollarcoaching.hu

 

designgondolkodás ikonja

Beiratkozás a designgondolkodás képzés programjára (>>)

 

DESIGNGONDOLKODÁS (design mint tervezés) MÓDSZERTANI ÖSSZEFOGLALÁS

---

Egy designgondolkodáson alapuló világhírű cég: az IDEO önvallomása

 

A Szilícium-völgy szívében egy David Kelly nevű fiatal designer a következőket írta egy jóbarátjának. "Olyan céget szeretnék alapítani, amelyben a legjobb barátaimmal dolgozhatok együtt." Erre a barátságra és vállalkozókedvre épül az IDEO, melynek irodáiban jelenleg 550 ember dolgozik világszerte, akikkel nap, mint nap kíváncsian, optimistán és kifogyhatatlan humorral navigálunk a jövőbe. Gyártók, designerek, hackerek, építészek, gondolkodók, kutatók, írók, figyelmesen hallgatók, hazárdőrök és kivitelezők csapata. És szeretjük, amit csinálunk!

 

A designgondolkodás vázlatos története

 

A hatvanas és hetvenes években kapott először nagy figyelmet a design-tevékenység, amelynek köszönhetően a nyolcvanas és kilencvenes években a design-szakmától különböző tevékenységi körökben is megjelent mint sokat ígérő módszer. Napjainkban más diszciplínák mellett, például a managementtel foglalkozó kutatók (annak érdekében, hogy megújítsák az általuk kutatott, tanított, nem ritkán a gyakorlatban művelt tudásterületet) is nagy figyelmet szentelnek a designgondolkodásnak. Például a szervezetei design, a stratégiai tervezés, a kutatástervezés mind olyan diszciplínák, melyekben egyaránt fontos szerepet kap a designgondolkodás. A menedzserek megpróbálnak a designerekhez hasonló szemléletet elsajátítani, egyfajta designatitűddel viszonyulni a felmerülő problémákhoz. Számos szervezet kvázi-design-teammé alakítja önmagát. A szervezetek a designerekhez hasonlóan a kulturális változások interpretátoraiként és alakítóiként kezdik önmagukat identifikálni, és nem csupán úgy tekintettetek magukra, mint fogyasztói javak és szolgáltatások előállítóira. Mindez a piacgazdaság új kontextusában ölt testet, melynek két sajátos vonása a hierarchiák hálozattokká alakulása, valamint a bürokrácia teammunkává szelidülése. Merőben új kontextust teremt az a mód is, ahogy a kapitalizmus a hatvanas években (a hippi mozgalomban, ellenkultúrában) kiteljesedő támadásokat integrálja, és piedesztára emeli a kreatív munkavégzést, az autonóm döntésekre épülő termelést, az önmeghaladás vágyát. A legértékesebb munkaköröket betöltő dolgozókat vagy szabadúszókat (Richard Florida szavaival) a kitüntetett "kreatív osztály" tagjainak sorába emelte. Charles Florida a The Rise of the Creative Class címú köny szerzője egyik írásában a zseni új típusát teszi meg a kreatív osztály paradigmatikus hősének: ez az új típusú hős (akiből Florida professzor szerint) harmincnyolc millió található Amerikában, olyan "zseni", aki az alkotó munka mellett nem mond le az élet élvezetéről sem, hiszen olyan városban vállal csak munkát, ahol jelen van a három T. A high tech, a tolereancia és a talentum, vagyis az innováció nagyvárosaiban a bohém technonomádok szórakozva dolgoznak és dolgozva szórakoznak.

 

A designgondolkodást számos egyetemen tanítják: például Stanford University, Oxford University, Tempel University, University of Toronto, Case Western Reserve University stb. Ugyanakkor egyetlen általunk ismert egyetemen sincs átfogó, integratív designképzés. A designgondolkodás különféle egymástól távol eső diszciplínákban jelen van, egyes egyetemek kisebb-nagyobb intézeteiben oktatják, de egyetlen designgondolkodásra épülő egyetem és átfogó oktatási projekt sem működik a nemzetközi piacon.

 

A designdolkodást különféle szakmákba integrálható. Például: Stratégia és innováció, Szervezeti leadership, Globális business, Leadership és management, Emberi tényezők és technológia stb.

Beiratkozás a designgondolkodás képzés programjára (>>)

 

 

A MEGFONTOLT DÖNTÉSHEZ EZEKET AZ INFORMÁCIÓKAT AJÁNJUK MÉG

Mik azok a szempontok, amik segítenek az okos döntésekben?

---

GYIK ikonja Közösségünk, az iLoveSchool (hírek, cikkek, érdekességek) (>>)
GYIK ikonja Gyakran ismételt kérdések (>>)
GYIK ikonja Legyen Önnek is saját Iskolája! Franchise-ajánlatunk (>>)